Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Sopimusehdot

Voimassa [26.3.2015] alkaen

Verkkokauppa

[TAMMIHOLMA OY (Y-tunnus 0114720-7 Teerisuonkuja 5, 00700 Helsinki, 09 350 5220, 09 350 52240, myynti@tammiholma.fi)] myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille [Suomeen]. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnat tarkoittavat toimitusta vapaasti Tammiholma Oy:n Vantaan varastossa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Käytössäsi on suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet ja voit maksaa myös Visa, MasterCard -luottokorteilla, sekä Visa Electron ja Debit-korteilla.

Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa maksun saajana korttilaskulla näkyy Tammiholma Oy.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

1. Smartpost

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää (varastossa olevat tuotteet). Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Yksityisenkilöille on etämyynnissä 14 vuorokauden rajoitettu palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää tällöin vastata kunnoltaan ja pakkauksien osalta uutta tuotetta, eikä siinä saa näkyä käytönjälkiä.

Muista kuin kuluttajasuojalain alaisista palautuksista tai käyttöönotetuista tuotteista sovitaan aina tapauskohtaisesti ja niistä peritään palautusmaksuna vähintään 15% tuotteen alkuperäisestä hinnasta. Tammiholma Oy pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä palauksen riippuen palautuksen laadusta, tuotteen kunnosta jne.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä IBAN tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen myynti@tammiholma.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Palautusosoite:
TAMMIHOLMA OY
Hakkilankaari 1, ovet 3 ja 4
01380 VANTAA

Poikkeukset peruutusoikeuteen: Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toteutuneet rahtikulut.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.